Praca

Centrum Szkoleń i Projektów MENTIS realizuje kompleksowe projekty szkoleniowe dla sektora publicznego o zasięgu ogólnopolskim.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za:

  • Organizację dedykowanych projektów szkoleniowych na terenie całej Polski,
  • Telefoniczną rekrutację zdefiniowanej grupy odbiorców (zadanie nadrzędne),
  • Telefoniczną obsługę Klienta,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów w kontaktach telefonicznych.

Od kandydata na stanowisko oczekujemy :

  • Minimum wykształcenia średniego,
  • Dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30,
  • Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Nienagannej dykcji oraz wysokiego poziomu komunikacji.

Na wyżej wymienionym stanowisku oferujemy :

  • Stabilne warunki zatrudnienia (stałą podstawę wynagrodzenia),
  • Dodatkowe wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników ( system premiowy),
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w młodym zespole,
  • Wolne weekendy,
  • Bieżące wsparcie ze strony wykwalifikowanych pracowników,
  • Pracę w siedzibie firmy we Wrocławiu.

Aplikacje (CV oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres rekrutacja@cspmentis.pl, w tytule wiadomości wpisując : „Telefoniczny konsultant - REFK01_2016”

Prosimy o dołączenie do życiorysu oraz podpisanie klauzuli : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”