Centrum Szkoleń i Projektów MENTIS realizuje kompleksowe projekty szkoleniowe dla sektora publicznego o zasięgu ogólnopolskim.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za:
- Organizację dedykowanych projektów szkoleniowych na terenie całej Polski,
- Telefoniczną rekrutację zdefiniowanej grupy odbiorców (zadanie nadrzędne),
- Telefoniczną obsługę Klienta,
- Pozyskiwanie nowych Klientów w kontaktach telefonicznych.
Od kandydata na stanowisko oczekujemy :
- Minimum wykształcenia średniego,
- Dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30,
- Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- Umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Nienagannej dykcji oraz wysokiego poziomu komunikacji.
Na wyżej wymienionym stanowisku oferujemy :
- Stabilne warunki zatrudnienia (stałą podstawę wynagrodzenia),
- Dodatkowe wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników ( system premiowy),
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w młodym zespole,
- Wolne weekendy,
- Bieżące wsparcie ze strony wykwalifikowanych pracowników,
- Pracę w siedzibie firmy we Wrocławiu.
Aplikacje (CV oraz list motywacyjny) prosimy kierować na adres rekrutacja@cspmentis.pl, w tytule
wiadomości wpisując : „Telefoniczny konsultant - REFK01_2016”
Prosimy o dołączenie do życiorysu oraz podpisanie klauzuli : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.
926 ze zm.).”